dijous, 15 d’abril del 2021

DOLMEN SERRA CAVALLERA

Sortim de la part alta de Castellar, agafem el camí que va a Can Pedrós, en aquest punt baixem passant pel costat de la masia fins arribar a un encreuament de camins, on seguim recta, fins arribar a una altra cruïlla, agafem el corriol de l'esquerra, una mica malmès, però poc tros, anem baixant fins arribar a la urbanització de Can Vinyals, hem de fer tota la volta de pujada d'aquesta urbanització pel carrer que duu el nom de Serra Cavallera, fins arribar a un dipòsit on anem cap a la dreta ja per una pista, que continua pujant, quan es fa més planer, trobem a ma dreta un camí que ens portarà al Dolmen de la Serra Cavallera, no el coneixia, està en bon estat. Desfem el camí per tornar a la pista que ens portarà el Coll de Rossinyol, on hi ha un encreuament de camins, a la dreta va cap al castell de Guanta, el de l'esquerra porta a can Montllor de Dalt, agafem aquest però a pocs metres surt un altre camí , és el que agafem, que porta al mateix lloc que el de Guanta, però fent una volta més llarga, tornem pel que havíem deixat a la dreta i tornem al coll de Rossinyol, ja aquí anem cap a Can Montllor de Dalt, Can Pedrós i Castellar