dimarts, 9 de març del 2021

PIC DEL VENT

De Sant Llorenç Savall agafem la carretera BP-1241 que va a Gallifa, entre el quilòmetre 4 i 5 hi ha  l'entrada d'una pista, avui l'estaven asfaltant, que va per tota la Serra de la Codina i que arriba al Coll Monner, hem seguit per pista fins arribar a un encreuament de camins amb un pòster indicador de "Turó dels Tres Turons" hem volgut pujar-hi, ho hem fet un tros mirant de trobar un camí, no n'hi ha , ho hem deixat córrer, hem continuat per la pista de l'esquerra que va pel Serrat de la Paula, passem per sota el Turó de Sant Sebastià, que tampoc hi ha cap camí per pujar-hi, continuem i si que pugem al Turó de la Tomba dels Moros (667m), no és interessant però teníem curiositat per veure si hi havia alguna tomba, només hi hem trobat molta vegetació. Finalment com que estem a tocar decidim pujar al Pic del Vent (816m) i la baixada la fem anant cap al Farell i per pista fins a trobar la que hem pujat, hem baixat cap a Sant Sebastià de Montmajor, pel Serrat del Mig, visitem St.Sebastià, i continuem pel Serrat de Baix fins creuar la riera de Caldes, arribem a un altre encreuament de camins, agafem el del mig, on hi ha una cadena, perquè aquesta pista porta a Can Sallent, passem el grau de Sallent, per arribar al Coll de Penjallops, Ca n'Àngel i tornem a la pista de la Serra de Codina on hem començat el nostre recorregut. És un recorregut llarg quasi tot per pista, on es pot fer dreceres per tal de no fer totes les giragonses de la pista.